Gratis Inloopspreekuur

Heeft u klachten, wilt u een 2nd opinie, of heeft u een vraag?

Alles al geprobeerd? Heeft u klachten, maar blijven deze kortdurend opgelost? Wilt u graag op een natuurlijke en gezonde manier, een langdurige oplossing voor uw klachten, zodat u ook op latere leeftijd kunt genieten van uw lichaam? Maak dan een afspraak of wip eens binnen.

Iedere dinsdag hebben wij een gratis inloopspreekuur met Gratis Wervelkolomcheck tussen 17.00-17.30 uur.

De mensen die graag willen weten wat de status van hun werverkolom is, kunnen nu GRATIS en VRIJBLIJVEND hun wervelkolom laten checken. Iedereen is welkom, van jong (baby's zijn ook welkom) tot oud. Als u vragen heeft m.b.t. uw gezondheidsklachten of over hypnotherapie, is hier ook de gelegenheid om deze te stellen. Op deze manier weet u of uw klachten mogelijk uit uw rug vandaan komen, of hypnotherapie wat voor u kan betekenen en kunt u dus op een laagdrempelige manier kennis maken met onze praktijk, chiropractie en hypnotherapie.

*Deze check is een onderzoek van uw wervelkolom of voor vragen over uw gezondheid of hypnotherapie. Voor een algeheel onderzoek of hypnotherapie sessies is er consult volgens afspraak.

Chiropractie: De volgende symptomen zijn duidelijk aanwijzingen van problemen in uw wervelkolom:

o HOOFDPIJN
o LAGE RUGPIJN
o NEKPIJN
o WHIPLASH
o SCOLIOSIS
o TINTELINGEN OF DOOFHEID IN DE ARMEN EN HANDEN
o PIJN TUSSEN DE SCHOUDERBLADEN
o TINTELINGEN OF DOOFHEID IN BENEN OF VOETEN

Hypnotherapie: voor alles wat er in je onbewuste deel ligt, waar je met gewoon praten niet bij komt.

o SLECHT IN JE VEL ZITTEN
o ANGSTEN/FOBIEN